360SHOP
A hidratáltság fontossága intenzív edzések során
Barnucz Levente   2016. január 27.     táplálkozás, edzés, Folyadékpótlás
A folyadékfogyasztás edzések előtt, közben és után rendkívül fontossággal bír. Megfelelő hidratáltság nélkül nem vagyunk képesek maximális teljesítményre, sőt ha nem figyelünk oda, annak komoly káros következményei lehetnek.
SZERZŐINK
Márkin Péter
Márkin Péter
​Sok éven át kerestem azokat a módszereket, amelyekkel a leghatékonyabban tudom fejleszteni erőnlétemet: jártam konditerembe életem több szakaszában hosszabb-rövidebb időre, voltam különböző harcművészeti iskolákban, fallabdáztam, korcsolyáztam, kipróbáltam különböző saját testsúlyos mozgásformákat és közben megtaláltam a kettlebellt. Ez a találkozás olyan sikeres lett, hogy tovább kitartottam emellett, mint bármilyen más mozgásforma mellett eddigi életem során. 

Mégpedig azért, mert semmilyen más mozgásformánál nem találtam meg azt az óriási potenciált, mint a kettlebellnél: használhatja fiatal, vagy idős, sportoló vagy éppen az, aki most kezd el mozogni, férfi vagy nő. Kiegyensúlyozottan fejleszthetjük vele az erőnlétünket minden tekintetben : erő, állóképesség, gyorsaság, rugalmasság, munkakapacitás és még sorolhatnám. De ami a legcsodálatosabb, hogy mindezeket az előnyöket sokáig élvezhetjük, anélkül, hogy valamilyen sérülés vagy károsodás akadályozna: a kettlebell megfelelő használatával ugyanis egy nagyon biztonságos edzésmódszert kapunk, amivel kijavíthatjuk mozgás- és tartásbeli hiányosságainkat – mindamellett, hogy acélosan erős testet kapunk. A kettlebell használata mellett kedvelem a saját testsúlyos elemeket is az edzésekben, mert szerintem a legjobb érzés, amikor az ember ura a testének! 

Az általam is kipróbált, legjobban működő koncepciókat építem be az edzésprogramokba, maximális mértékben figyelembe véve az anatómiai alapokat, a mozgás minőségét, a hosszú távú egészséges életet. Így találtam rá a StrongFirst rendszerére is, amelyben egy professzionálisan felépített rendszert ismertem meg - végtelenül egyszerű eszközök használatával: ezek a kettlebell, a saját testsúlyunk és adott esetben a kétkezes súlyzó. 
CÍMKE FELHŐ
360SHOP AJÁNLAT
360Magazin
Copyright 2016 - 360MAGAZIN